Search found 4124 matches

by Metalfreak
Sun October 18th, 2015, 9:17 pm
Forum: Concerts
Topic: California Deathfest 2015
Replies: 14
Views: 2564

Only a week late haha The show was great! Got some shitty pictures from my phone haha. Met some dudes from Germany...they'll be at MDF next year. San Francisco is amazing...highly recommend visiting. And yes, getting to see the Blue Angels (again) was nice! I toured some of the ships the Navy brough...
by Metalfreak
Sun October 18th, 2015, 9:07 pm
Forum: Concerts
Topic: Iron Maiden 2016 World Tour
Replies: 4
Views: 1180

The Tulsa date is really tempting. Only a 7 hr drive for me!
by Metalfreak
Thu September 10th, 2015, 12:30 pm
Forum: General
Topic: Metal in unmetal places
Replies: 592
Views: 74687

Dude was wearing a Testament shirt in the gym yesterday.
by Metalfreak
Thu September 10th, 2015, 12:28 pm
Forum: Concerts
Topic: California Deathfest 2015
Replies: 14
Views: 2564

Unless work has other plans for me, I'm going! Got tix, plane tix & a rental car set up. Anyone want to split a room? I'm flying into SFO Friday morning and leave Monday around 6pm. I'm flying to & from Albuquerque though so no, we probably won't be on the same flights haha. I plan on checking out S...
by Metalfreak
Mon April 27th, 2015, 9:03 pm
Forum: Concerts
Topic: Dark Roots of Thrash- Testament 4/23
Replies: 9
Views: 1517

zla vydra wrote: they played the Cotton Club in 2004.
Holy shit I was at that show. That was a good show!

I could have caught this tour in ABQ but I had to go to Lubbock the same day to pick up a friend from the airport. No Testament or Exodus for me. I was sad.
by Metalfreak
Sun April 19th, 2015, 12:34 pm
Forum: Concerts
Topic: MDF Roll Call
Replies: 20
Views: 2210

I'd like to see Origin and Skinless again but I won't be there Thursday.

Friday: Bloodbath, Master, Obituary, Suffocation
Sat: Ghoul, Napalm Death, Sodom, Demoncy
Sun: Amorphis, Anaal Nathrakh, Impetuous Ritual
by Metalfreak
Sun April 19th, 2015, 12:29 pm
Forum: General
Topic: Metal in unmetal places
Replies: 592
Views: 74687

About 2 weeks ago I was playing 80s era Metallica and Pantera in my office cause I was bored out of my mind that day. I'm sure my co-workers loved that. haha
by Metalfreak
Sat April 11th, 2015, 10:00 pm
Forum: Concerts
Topic: Maryland Deathfest 2015
Replies: 32
Views: 3878

Yep, looks like Im going this year. ditto I'm pretty excited. It'll be my 7th one! Thu May 21, 2015: Rams Head Live Bevar Sea Conan Iron Man Jex Thoth Mantar Primitive Man Ufomammut YOB Baltimore Soundstage Devourment Internal Bleeding Mortal Decay Origin Skinless Fri May 22, 2015: Edison Lot Artif...
by Metalfreak
Sat April 11th, 2015, 9:51 pm
Forum: Concerts
Topic: California Deathfest 2015
Replies: 14
Views: 2564

I do need an excuse to go back to CA.
by Metalfreak
Sat April 11th, 2015, 9:46 pm
Forum: General
Topic: Halford v King Diamond
Replies: 20
Views: 4206

Halford. Because Halford.

I got to interview both (over the phone) when I was still at WRAS, both cool dudes.
by Metalfreak
Sat April 11th, 2015, 9:42 pm
Forum: The Toilet
Topic: Fuck Facebook!
Replies: 7
Views: 7058

Re: Fuck Facebook!

Moloc wrote:Where the fuck is everybody!? Fucking Facebook dick suckers!
hahaha so true. I put at work...I mean, I do work 40-50 hours a week but yeah, totally guilty ;)
by Metalfreak
Sun February 8th, 2015, 7:53 pm
Forum: Concerts
Topic: HELLGOAT/VIMUR/RITUAL DECAY(TN)/ECTOVOID(AL) - 2/6/15 - 529
Replies: 17
Views: 2314

MS_39455 wrote: My goddamn jacket still smells like that fucker's roasted forearm.
hahaha what the fuck did he do to his arm?
by Metalfreak
Tue February 3rd, 2015, 10:35 pm
Forum: General
Topic: New Introduction Thread
Replies: 341
Views: 57636

but full-time student stuff and day jobs usually keep me stuck here during all the good shows, haha. I know the feeling. I'm in east bumfuck NM now and have to drive at least 3 hours to go see shows. I missed Cannibal Corpse & Behemoth last night because I had to go to work this morning. (didn't fe...
by Metalfreak
Sat January 31st, 2015, 3:29 pm
Forum: General
Topic: New Introduction Thread
Replies: 341
Views: 57636

I've been to Macon a few times (not for shows though). Not much there compared to Atlanta. Definitely make the drive up to Atlanta for shows, it'll be worth it! And welcome to the forums! \m/
by Metalfreak
Thu January 29th, 2015, 11:29 pm
Forum: Concerts
Topic: Napalm Death/Voivod/Exhumed - 1/29
Replies: 12
Views: 1969

wish I was there! Have fun and get drunk. Show up to work hungover tomorrow.